keskiviikko 18. toukokuuta 2016

HOME INSPIRATION

Seuraavaksi vuorossa makuuhuone ja kylpyhuone. Tyyli jatkuu aika samalla meiningillä, mutta se tuntuu omalta. Mä pidän melko pelkistetystä sisustuksesta. En tarkoita, ettenkö haluaisi mm. tauluja ja tuikkuja, mutta liikaa on liikaa. Hyvät säilytysratkaisut kunniaan ;) (Koska sitä tavaraa kyllä löytyy tältä tytöltä...)





KYLPYHUONE





Makuuhuoneessa tärkeää on kauniisti pedattu sänky, tuoli johon voi heittää kaikki vaatteet, muutamia tauluja (isoja tai pieniä) seinällä ja yöpöytä. Itselläni yöpöydän virkaa toimittaa 1930-luvulla rakennettu tuoli, jonka avulla olen oppinut kävelemään. Yöpöydän ei siis mun mielestä tarvitse olla pöytä, vaan sen sijaan jakkara tai muu vastaata toimii oikein hyvin. Makuuhuone -kuvista mun suosikki oli tuo kolmas.

Kylpyhuoneessa minimalistisuus toimii parhaiten. Marokkolaiset laatat ovat i-ha-ni-a. Mulle tärkeää kylpyhuoneessa on se, ettei se näytä likaiselta, sotkuiselta tai tunkkaiselta. Joissakin tapauksissa kylpyhuoneen seinille sopii tumma maali, mutta omassa kodissa kammoksuisin mustaa. Siis ainakin suurissa määrin! Seuraavassa home inspiration -postauksessa kohteena eteinen ja muut.

KUVAT: Pinterest

Mirka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti